اداره کل دامپزشکی قزوین پیگیر مطالبات ارباب رجوع
سامانه پیامکی 50001512 آماده دریافت شکایات ، انتقادات و پیشنهادهای مرتبط با کارکنان اداره کل دامپزشکی و ادارات دامپزشکی تابعه است.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: اداره کل دامپزشکی استان قزوین در راستای تکریم ارباب رجوع و پیگیری مطالبات ایشان مکاتباتی را با تشکلها ، اتحادیه هاو تعاونیهای مرتبط با دامپزشکی به انجام رسانده است تا در مواردی که بهره برداران دامپزشکی به هر نحوی پاسخ مکاتبات خود را از مجموعه دامپزشکی استان دریافت نکرده اند مراتب را اعلام تا در اسرع وقت پیگیری شود.
محمد فرحی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی اظهار داشت: اداره کل دامپزشکی استان قزوین وظیفه خود می داند که پاسخ در خواستهای مراجعین را ( مثبت یا منفی ) در کمترین زمان ممکن به اطلاع ایشان رسانده و در صورتی که درخواستها غیر قابل انجام باشد با ارائه مستندات قانونی مراتب را به بهره برداران اعلام نماید.
وی همچنین از ارسال پیامک به تلفن همراه عموم بهره برداران دامپزشکی برای پیگیری مطالبتشان خبر داد و تصریح کرد: این اداره کل پیامکهای را برای عموم بهره برداران دامپزشکی ارسال نموده مبنی بر اینکه چنانچه پاسخی از نامه ارسالی به اداره کل دامپزشکی استان قزوین دریافت نکرده اند مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 اعلام کنند ، تا مراتب در اسرع وقت پیگیری شود.
فرحی ادامه داد: بعضا" مشاهده می شود مراجعین درخواست خود را به اداره ارائه کرده و پیگیر مطالبات خود نمی شوند(عدم تکمیل مدارک ، درخواستهای غیر قانونی ، و...) و یا بصورت شفاهی پاسخ خود را دریافت می نمایند که مواردی از این دست مشکلاتی را برای مراجعین و دستگاه اجرایی مربوطه به وجود خواهد آورد.
مسئول اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در اداره کل دامپزشکی استان قزوین در پایان از عموم بهره برداران و مردم خواست: برای گزارش هرگونه تخلف احتمالی از سوی کارکنان اداره کل دامپزشکی استان قزوین و ادارات دامپزشکی تابعه ،مراتب را از طریق سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.
نظر دهید