شهروند گرامی
با سلام و عرض ادب، چنانچه شما از نحوه ارائه خدمات اداراه کل دامپزشکی استان/شبکه های دامپزشکی شهرستان/بخش خصوصی دامپزشکی و .. در زمینههای نقض قوانین، عدم انجام وظیفه،اطاله رسیدگی، عدم پاسخگویی یا ضعف در ارائه خدمات شکایتی داشته و شخصا ذینفع آن بوده و از این سازمان خواهان رسیدگی برای احقاق حق خود باشید و یا به عنوان یک شهروند آگاه با حس مسوولیت اجتماعی از سو جریان اداری نظیر تضییع اموال عمومی، دولتی، وجود فساد و جرم و یا دیگر تخلفات اداری اطلاعاتی دارید، میتوانید شکایت و یا اطلاعات خود از این گونه سو جریانات را با توجه و رعایت نکات زیر از طریق لینک زیرارسال نمایید تا وفق مقررات به آن رسیدگی شود. بدیهی است دریافت شکایات و خارج از این سیستم و از طریق مکاتبه، دورنگار و مراجعه حضوری به اداره کل دامپزشکی استان نیز امکان پذیر است.
028-33333625
داخلی 290
نمابر 33332925-028
چند توصیه مهم: در صورتی که قبلاً شکایتی به اداره کل دامپزشکی استان ارسال نمودهاید و پرونده شما در حال رسیدگی است و یا گزارشی از سو جریان اداری ارایه نموده اید، از ارسال مجدد شکایت یا گزارش خودداری نمایید. ضمناً پیگیری شکایتهای خارج از این سامانه که قبلاً ارسال شده است از طریق مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با تلفن 33333625-028 داخلی 290 امکانپذیر است.
به شکایتهایی که قبلاً ارسال شده است و مجدداً از این طریق ارسال میشود ، رسیدگی نخواهد شد. شکایتهایی که دارای اطلاعات ناقص و یا نادرست بوده و یا مشخصات شاکی ناقص و یا هویت وی احراز نشود، رسیدگی نخواهد شد. اکیداً درخواست میگردد شکایت خود در چند موضوع را در یک شکایت نامه ارسال نکنید. به عبارتی دیگر در صورتی که از یک دستگاه و یا چند دستگاه در یک موضوع و یا در چند موضوع شکایت دارید؛ برای هر یک از دستگاهها و برای هر یک از موضوعات یک فرم شکایت تنظیم و ارسال نمایید.
در صورتی که جمعی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا یک شخص حقوقی به ثبت شکایت در سامانه تمایل دارد باید مشخصات یک فرد حقیقی به نمایندگی از اشخاص در فرم شکایت درج شود؛ در غیر این صورت به شکایت رسیدگی نمی شود. مسوولیت قانونی مطالب اظهارشده بر عهده شاکی خواهد بود. تکمیل اطلاعات برای فیلدهای ستارهدار اجباری است. متن شکایت خود را حداکثر در 1500 کلمه معادل تقریبی 3 صفحه A4 تنظیم نمایید. باتوجه به محدودیت زمانی درنظر گرفتهشده برای ایجاد ارتباط با سرور درفضای اینترنت به هنگام ورود اطلاعات، شایسته است در ابتدا متن شکایت خود را خارج از این سیستم تایپ نموده و به هنگام تکمیل اطلاعات شکایت نامه خود، آن را در محل متن شکایت کپی نمایید. کسانی که امکان استفاده مستقیم از این سامانه را ندارند، با تماس با تلفن33333625-028 داخلی 290 میتوانند از خدمات اپراتوری اداره کل دامپزشکی استان بهرهمند شوند. شماره نمابر 33332925-028
روش تنظیم و ارسال شکایت
شکایت باید متضمن هویت کامل، نشانی، کد ملی و کد پستی شاکی همراه با دلایل باشد. اتباع خارجی برای ارایه شکایات خود به اداراه کل استان مراجعه نمایند. پس از وارد کردن مشخصات دستگاه و متن شکایت خود و دیگر اطلاعات مورد نیاز در سامانه، از سوی سیستم یک شماره پیگیری برای شما صادر میشود که به وسیله آن میتوانید در همین سامانه و در هر لحظه از مرحله رسیدگی به شکایت خود در سازمان دامپزشکی آگاهی کسب نمایید. در نگهداری و عدم افشای این شماره به دیگران توجه نمایید. در صورت ارسال اعلامیه و یا گزارش از سو جریان اداری شماره پیگیری در اختیار قرار نمی گیرد.شما میتوانید از روشهای ذیل برای ارسال شکایات خود استفاده نمایید:
مراجعه به پایگاه اطلاعرسانی پایگاه اطلاعرسانی دفاتر سازمان در ادارات کل دامپزشکی استانها و انتخاب گزینه «سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات» و تکمیل اطلاعات فرم مربوط. تماس تلفنی با مرکز 1512 در مراکز استان در سراسر کشور؛در صورت تماس با شماره 1512 همکاران ما در این مرکز شکایت و یا اعلام شما را دریافت و در سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات ثبت و شماره پیگیری شما (در صورت ارایه شکایات) و همچنین دیگر اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار میدهند. درصورتی که شاکیان محترم به شبکه جهانی اینترنت دسترسی نداشته باشند میتوانند ازطریق تماس با شماره تلفن 1512 از آخرین وضعیت شکایت خود خبرگیری نمایند.
برای ثبت شکایت خود برروی آیکن زیر کلیک نمایید .
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی Blue difficult to see تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر رنگ فونت:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
تغییر رنگ پس زمینه:
تغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر فونت