• 1403/02/30 - 13:24
  • تعداد بازدید : 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاحیه اردوهای جهادی خدمات رایگان دامپزشکی قزوین برگزار شد

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین مراسم افتتاحیه خدمات رایگان دامپزشکی در بیش از 50 روستای استان با مشارکت سپاه، بسیج، هاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی،اداره کل امور عشایری در محل اداره کل دامپزشکی استان قزوین برگزار شد.
 
سرهنگ طاهرخانی جانشین فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)قزوین در این مراسم، همکاری مشترک دستگاههای اجرایی برای خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته را حائز اهمیت دانست و بر تداوم برنامه های خدمات رسانی به مناطق محروم تاکید کرد.
 
دکتر مهدی جلوخانی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین تشریح کرد: خدمات رایگان دامپزشکی در این طرح شامل واکسیناسیون رایگان دامها ، سمپاشی اماکن نگهداری دام، برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی، توزیع پوستر و بروشور آموزشی و معاینه رایگان دامها در این مناطق خواهد بود.
 
دکتر جلوخانی در بخش دیگری از صحبتهایش افزود: اداره کل دامپزشکی استان قزوین بر اساس تعاملی که با بسیج دارد در امر خدمات رسانی به روستاهای استان همواره پیشگام بوده و امیدواریم با تداوم اجرای طرحهای خدمات رایگان دامپزشکی شاهد امید آفرینی بیش از پیش در سطح جامعه باشیم.
 
در پایان این مراسم اکیپهای دامپزشکی،  پزشکی و امور عشایری  با بدرقه مدیران حاضر در مراسم به روستاهای برنامه ریزی شده عزیمت کردند.
 
*روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین*
  • گروه خبری : اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 319739
کلمات کلیدی
qazvin.ravabet محمد فرحی

qazvin.ravabet محمد فرحی

تصاویر

فیلم ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه